DON'T WORRY, BE HAPPY

Jag har tagit bort min gamla blogg nu. Rätt surt faktiskt.
Över 300 inlägg och bilder som jag inte har på datorn gick åt skogen.. Men jag får skylla mig själv som inte tänkte på det. Surt att göra en ny dock, men fattade verkligen inte alla koder o skit.. Så onödigt att krångla till det ännu mer haha!
Denna bloggen ska iaf bli mer seriösare, får se hur det går  ;b.


Hade en bra dag idag iallafall :) Va med Emil, Elina, Frida, Sandra & Linn! Vi åt pizza, "spionerade" på lumparna och sladdade runt i våra bilar ;D De va riktigt kul :) Sen har jag inte gjort så mycket mer..
Imorgon ska jag däremot städa som en tok! Sara kommer ju på fredag och stannar till tisdag :D
Så får väl se vad vi hittar på under dom dagarna ;) Julklappshandling blir det iallafall, har fått pengar nu höhö ;)


Näähä, seriöst, sovdags.



Kisses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0