:(

Fyfan alltså.. Jag är på så dåligt humör idag. Vill skrika åt hela världen, orkar inte. blä.
Bilen fick mig att börja gråta innan, jag blir så jävla arg. Varför ska jag få allt dåligt? Varför kan jag aldrig få nåt bra?
Det är dessutom julafton imorgon. Jag känner ingen julstämning alls. Nästan så man ska stänga in sig på sitt rum tills nästa år, å slänga ut varenda tomte genom fönstret. Vill bara gråta när jag hör jul.

Är även pank.. så kul. Vet inte om jag fått mina pengar från fsk men orkar fan inte kolla heller. Har jag inte fått pengar blir jag väl bölig för det så nä jag låter bli.
Har ingen bil, ingen bensin, inga pengar.


Jag känner mig bara så värdelös idag.



punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0