Gott Nytt År

Nu äre ju faktiskt nyårsafton så gott nytt år alla :) Ligger i sängen med en handduk på huvudet.
Har precis betalat räkningar så nu är jag snäppet fattigare , jobbigt läge ;)
Idag har jag vart med Emil och hans mamma i eksjö å handlat lite! Var även hos hans mormor och morfar och fikade :) Sen åkte jag och Emil till vetlanda en snabbis såfort vi kom hem!
Jag skulle ju köpa en kjol. Självklart fanns inte den ja ville ha. Men hittade en tillslut på h&m, ganska söt :)
Sen käkade vi donken. igen. Nyttiga klubben :p Sen åkte vi hem iallafall :)

Ikväll har jag bara tagit det lugnt. Var inte hemma förrän 8. Har tagit ett skumbad ikväll, mycket skönt :) Passade även på att dra på lite ansiktsmask och en hårinpackning. Känner mig så mycket fräschare och piggare nu!
Men tror faktiskt jag ska lägga mig ändå. Har mycket att göra imorgon inför kvällen :)

Nyår kommer bli med dom bästa :) Underbart!


kisses

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Okej. Men det är väl när de går in med en kamera och kollar?!

Det går nog bra.



Jag skulle egentligen åka till min bästis för hon har fest. Men nu blir det att hänga med mamma och pappa till syrran istället.Va ska du göra då?

2009-12-31 @ 01:06:03
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: TVILLINGARNA

DESAMMA :D har du några nyårslöften?

2009-12-31 @ 03:31:37
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej komentera gjärna min nya blogg

2009-12-31 @ 08:13:30
URL: http://amandalivochkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0