härlig dag

Hann inte med något inlägg igår efter vårdc. Blev skickad till gyn i eksjö för dom trodde de va nåt sånt.
Jag va inte gravid iallafall, skönt det! Vart lite nervös där men nä de va inget :) Tack och lov.
De kan ju vänta lite till haha.
Kom hem vid 8 igår, så de vart en seg dag som spenderades på sjukhuset. Vilket även denna dag gjorde.
Fick åka in imorse till akuten och satt där till halv 4 i eftermiddag.
Dom tog massvis med prover och stack sönder mig rent ut sagt. Det gjorde fruktansvärt ont! Och det var jobbigt. Dom hittade ingenting och kom inte fram till någonting än att det är något med magen? Som om jag inte redan visste det..
Så blev hemskickad efter en jävligt jobbig dag med lite tabletter och ska in om två v på gastroskopi?
Svälja en jävla kamera ;s låter inte för trevligt må jag säga..


Aja efteråt hämtade Sandra, Emil & Frida upp mig :) Vi åkte till Vetlanda och kikade lite i affärer och käkade donken :) Riktigt mys! Sen köpte vi godis och åkte hem :) Och vi andra tre tog bussen hem och nu sitter jag här.
Ska strax hoppa i säng för är riktigt trött!


kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0