julafton :)

Är tillbaks på min vanliga plats efter julafton! Var hos moster med släkten idag och käkade mat och kollade på kalle ankas jul som vanligt, sjukt mysigt va de :) Fikade å drack lite vin å så :)
Efter det gick vi hem och öppnade resten av julklapparna och jag är väldigt nöjd måste jag säga :D
Fick bland annat en vattenpipa (tidig julklapp), smycken, parfym, pengar, kläder,  filmer och en massa :)

Nu ikväll har vi vart över hos kaja, iwona & peter :) Tittade på tv, och pratade och drack lite :) Dom bjöd även på julmat igen, mmmmm det va så himla gott! Kul att prova på nåt nytt iaf ;)
Sen satt vi mest och pratade och myste :)

Nu är jag hemma i min säng, och är heeeeelt slut! Så ska faktiskt stänga av och sova tror jag.
Skulle gått till Emil men jag orkar verkligen inte, så förlåt emil !


Hoppas ni haft en bra dag :)

kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0