Nyår!

Sitter med blekning i håret just nu, svider som attan! Men vill man va fin får man lida pin.
Känner mig rätt stressad faktiskt haha! Tåget går vid 6 och jag har inte ens duschat än. Har massa kvar att göra, men jag kommer ingenstans :p
Måste sätta igång och duscha och fixa mig för emil kommer runt 5 :) Då börjar vi dricka! Sen tar vi tåget in till Eksjö och drar till Jossa & Kerstin ;D Sen börjar festen på riktigt!
Det kommer bli underbart ikväll :)


Nu måste jag sätta fart! Har en del kvar att göra som sagt.. Gott nytt år och ha en kanonkväll ;)

kisses

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Jag har faktiskt ingen aning. Har aldrig gjort det. Men jag tror det är som att svälja en tablett typ. Har hört att den ska va rätt liten ändå.

Det går nog bra, ska du se. =)

2010-01-01 @ 16:05:48
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

Allt bra idag?:)

kram! ♥

2010-01-01 @ 19:43:49
URL: http://hejjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0