äre min dag eller..?

Ligger i soffan och lyssnar på riktigt tung musik och bara har det jävligt bra.
Eller bra och bra. Jag skulle jobbat idag, men hade en fett jobbig natt så jag pallade inte.

Har hur som helst hostat sönder hela mig själv typ. aka. lungorna & halsen. Därför kunde jag inte få någon sömn inatt. Jag lyckades somna halv 5 tror jag närmre bestämt. Riktigt kul aaaaaaarå.
Hostade som en jude, och spillde sjuttioelva glas vatten rakt i min säng, snarare ett men iallafall. Blött blev det ju. Men jag orkade inte bry mig.
Sov iallafall två timmar, gav mig upp & ringde jobbet. Damp rakt ner i sängen igen och sov till halv 12.
Tacka fan för att jag fick sova lite iallafall!

Så nu ligger jag här och steker lite. ;)
Har precis lagat mat, eller ja micrat .. heh. (a) Men tro på fan att den där jävla tallriken såklart också skulle dimpa rakt ner i golvet och PANG så hade vi en tallrik mindre och mindre mat till mig.
föööööööö-fan, äre min dag idag eller?
Tur att jag inte jobbade idag, då hade jag väl trampat ner någon liten unge eller nåt, bara för att.. suck.


Nu ska jag förbi mamma på jobbet, sen ska jag själv jobba, YAAAAAAY. nä.











pussdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0