Linn 18 år!

Befinner mig fortfarande i trans och i gårdagens partykläder.
Fattar ingenting, för trött för att bry mig, jag bara är..

Kvällen igår, inatt & imorse var helt sjuk, men på ett bra sätt då såklart ;>
Började med förfest @ oss, jimmy & chris intog placet, vi drack, dansade och bara var. Kunde inte bli bättre. Vi gick vidare - hotellet. Det var värdelöst, till en början.. Det sög rent ut sagt, men sällskapet var ju guld dock! :)
Kvällen flöt på, vi träffade några.. Jag tyckte dom var världens töntar först, och ville gå därifrån. Men sen hittade jag något som passade mig ;)
Och det gjorde även Hannah :D haha! Grym! ;)

Iallafall. Kvällen slutade utan Chris & Jimmy. Den fortsatte med tre andra boys. Vart vi var har vi ingen aning om, och vilka dom var - ja fråga inte ens för vi vet inte.
Men det var trevligt ;) Kom därifrån efter 7 imorse och drog hem till lägenheten & städade sen tog vi bussen hem.

Nu har jag precis sovit ett par timmar, behövdes minsann. Förhoppningsvis piggnar jag till strax och kan leva ur ett annat läge än i soffan.
Tackar iallafall för igår och idag, det var helt grymt! :))



Nu ska jag slöglo hockeyn och bara vara en stund till, för att sen vakna upp, fortsätta leva i verkligheten och ta en jävligt skön dusch!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Hannah

Riktigt rolig kväll blev det ;)

Det ska göras om <3

2010-05-08 @ 15:59:47
URL: http://ahleniiius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0