Del 2 frågestunden

Resten av frågorna kommer här! Har inte hunnit ta itu med det men dom kommer nu :)

Ninna:
Vad finns alltid i din väska? :)

Svar: haha en massa skit! plånboken, ipoden, smink, parfym, ipren (haha!), vantar, och en jäkla
massa papper som jag aldrig tar ur!


Anonym:
din favoritplats på jorden?
Svar: Jag får nog säga Spanien. Helt klart en favorit! Skulle mer än gärna åka tillbaka och stanna
där. Eller typ Västerås eller nåt, där jag har två av mina bästa vänner! 

Jennifer:
Bästa " skönhetstips "?
Svar: Mitt bästa skönhetstips är att ta hand om dig själv så mycket som möjligt.
Det är otroligt viktigt med egentid och bara pyssla om sig själv!
Varför inte spola upp ett varmt bad med badsalt & tända ljus? Att krypa ner i ett bad med ansiktsmask
och hårinpackning och bara njuta av livet! Det är nog mitt bästa skönhetstips. :)

Musiksmak? kom gärna med låt exempel!!
Min musiksmak är otroligt blandad! Jag gillar allt från hårdrock till hiphop.
Så jag lyssnar verkligen på allt, förutom dansband och opera och sådant.
Lady Gaga är en av mina stora favoriter och jag verkligen knarkar hennes låtar!
Akon är också en favorit. osv osv. Kanske ska börja med dagens låt?

Nååt du absolut måste göra på morgonen?
Svar: Ska jag till jobbet eller liknande så måste jag sitta vid datorn innan haha.
Det har blivit en vana som jag nu inte kommer ifrån ;)


Lonitec89@bdb:
Om du fick vara fri från skuldkänslor för en stund och vara helt fri från alla konsekvenser efter denna stund...
vad skulle du göra just under denna stund?

Svar: Oj vilken svår fråga! Jag skulle nog bryta mot så många lagar och regler som möjligt,
betett mig precis som jag ville och styrt världen såsom jag ville!
Jag skulle nog vara helt omöjlig att handskas med. Eller så skulle jag inte göra någonting..
Vem vet.

BLOGGFRÅGOR!

Anonym:
läser du nån av storbloggarna? isåfall, vilka? :)
Svar: Yes i do! Jag är rätt besatt av dom faktiskt, får tvångstankar och måste titta in på deras bloggar.
Även om jag hatar dom rätt hårt.
Jag läser kissies, dessies, amirs & paows. Även om jag inte gillar dom så bara måååste jag
in och läsa, antagligen för att störa mig. Läser även FS - FalskSanning. Älskar den bloggen! :D
ÄLSKAR skvaller och då passar den bloggen mig perfekt!

Elvira:
Hur länge har du bloggat? :)
Svar: Den frågan är jag inte riktigt säker på.. Men jag har bloggat i säkert två år.
Men inte speciellt ofta. I början hade jag min blogg för att skriva av mig om jag va ledsen eller liknande,
men sen bytte jag blogg, raderade den andra helt med alla inlägg och började om på nytt. And here i am.
Denna bloggen har jag väl haft knappt två månader kanske.

Anonym:
hur ska en bra blogg vara ?

Svar: Personligen tycker jag att en bra blogg ska vara snygg. Den ska ha en snygg design, för har
den en snygg design som man gillar då bläddrar man oftast neråt och läser. Den ska vara stilren med inte för
många detaljer och enkel. Ett plus är ju även om man skriver om intressanta grejer som folk gillar att läsa,
det personliga kanske man ska hålla för sig själv om man inte vill att ett par hundra pers ska läsa om ditt privatliv.
Om man nu inte vill det förstås.

Carolina:
Vems blogg läser du helst och vad gillar du med min blogg? Caroflina.blogg.se

Svar: Det är olika, men mina vänners bloggar finns ju såklart där. Issas blogg läser jag dagligen :)
Och vad jag gillar med din blogg.. Den är snygg och enkel och rolig :) Man fastnar lätt för din blogg
och går gärna in flera gånger! Keep up the good work!

Moa:
hur många läsare har du per dag? :)

Svar: Det är olika från dag till dag! Men mellan 50 - 120 läsare om dagen :) Trodde aldrig att så många skulle läsa min blogg.

Anonym: bor?
Svar: Hjältevad heter det, ligger ca 9 mil utanför Jönköping, mot Hultsfred ungefär;p

vad fick dig att börja blogga?
Svar: Jag vet inte. Jag skaffade en blogg, där jag skrev av mina känslor, sen har jag bara fortsatt
blogga oftare och oftare.

Veronica:
Hur länge har du bloggat?
2 år som sagt.
Tjänar du pengar på din blogg? Nej det gör jag inte, jag skriver bara för skojs skull. Men jag funderar på att börja tjäna pengar på min blogg =)


Det var alla frågor!


Kommentarer
Postat av: Diana - MissMelody TÄVLING pågår just nu!

sv: okej, då fixar jag det till dig :) kommer snart ett mejl med invite.



ha det bäst :*

2010-01-24 @ 19:36:50
URL: http://missmelody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0