i want you to touch me

Här ligger jag i min säng, ungefär som vanligt. Har varit uppe dock. Vaknade strax innan 2, så då gick jag upp.
Sover så sjukt mycket nu för tiden, men jag tror det är medicinen jag fick hos läkarn för någon vecka sen.. Mot stressen. Fast visserligen har jag vänt på dygnet också ;) Va hemma vid kvart över 3 imorse haha!

Igår var jag ju som sagt hos Carro, vi satt och väntade på segot Emil som kom typ 1,5 timme efter mig haha..
Sen när han kommit gjorde vi tacos och käkade :) Vi sjöng även singstar och kikade på någon film ;) hahaha!! Den va väldigt trevlig ;) Sen förstörde emil och carro carros dörr också haha, fyfan va vi garva!
Aja, sen drog vi hem vid 3 tiden iallafall :) Och jag gick och la mig men somnade inte förräns halv fem.

Så idag är jag lagom seg, känner mig inte riktigt pigg heller.. Typ trött och mår allmänt konstigt. Och min rygg tar kål på mig. Hur ska det bli sen då? Snacka om ryggproblem..

Well, dags att göra lite nytta.


later. kisses

Kommentarer
Postat av: Marika

Svar: Ja det blir en powerwalk en stund senare och sen ska jag väl mysa&kolla på film:)



Själv?

2010-01-06 @ 17:38:39
URL: http://missychick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0