iiiiiinte aktiv nånstans

Hejjj.
Har inte orkat bry mig om bloggen på ett par dagar. Just nu finns det viktigare saker att bry mig om, faktiskt.
Så jag vet inte när jag blir aktiv igen, men jag lovar att ja ska bättra mig.
Har ingen matlust, och ingen lust med nåt alls. Känner mig så gnällig. Och börjar bli sjuk. Blä whine.

Jag mår helt okej. Har både bra & dåliga dagar just nu, men jag gör det bästa av situationen.
Vet inte vad jag ska säga mer? Åker iväg över helgen. Till Nelle :) Nethan kommer också, har inte träffat henne sen vi gick i typ 7an, det ska bli kul iallafall :)
Tjejkväll med alkohol inblandat, som slutar på hotellet om vi tar oss dit denna gång ;) Jag har ju somsagt en tendens att inte komma in på krogen hhahah! (a)
Hoppas Natta kmr också :) Behöver det.

Nä nu lägger jag av, min blogg är dålig.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0