i'm already gone

Say whaaaaaaat!? Man kan ju tro att jag dött haha =D
Men nej, jag har bara inte orkat bry mig om bloggen. Har vart lite för mycket nu. Men jag är här nu, och jag är okej :)
Så sry för vääääääldigt kass uppdatering!

Jag mår bra, skapligt iallafall. Har väl mina dagar men just nu bra dagar =) Har haft en kanonbra helg!
Hämtade upp Nethan i eksjö i fredags, & åkte till Vetlanda. Förfestade hos Nelle med ett gäng trevliga killar :) Dock fick jag typ dödsångest? Och trodde att jag skulle dö, mindre trevligt men det släppte sen ;)
Drog upp på hotellet packade och försökte röja. Men. Musiken var TOTALT värdelös.
Typ svensk raggarrock? Man liksom ba what? SKITDÅLIGT.
Blev tvingad till att dansa till skiten haha, men ja. Träffade lite vänner å så , helt okej =) Drog hem igen, och efterfestade ;) Sen däckade vi typ.

Vaknade upp igår och mådde inte så dåligt som jag trodde jag skulle göra. Märkte att jag supit bort lite stuffs. Typ bland annat min parfym för 800 spänn, inte så jävla kul. Drog till Willys & köpte frukost, hem å käkade de & sen åkte jag o Nethan hem =).
Hade en kanonkväll iallafall! Och vi kanske tar igen det nästa helg ;) Vi får se!
Igår annars var jag bara hemma. Mamma & jag lagade tacos o glodde på tv :) mys!

& idag har jag inte gjort nåt spec. Träffat Emil & angelica lite bara! Ska strax krypa ner i sängen..


kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0