kan inte sooova

Hej!

Har sovit så dåligt inatt. Somnade inte förrän halv 5 imorse och vaknade halv 2. Sjukt segt. Har ju vänt på dygnet totalt, och det lär bli jobbigt imorgon då jag måste upp vid 9. Får inte heller äta något efter 12 inatt, så kmr va lagom hungrig och sur antagligen. Inte ens röka får jag?! Aja dom ska inte beskylla mig om dom får höra mig skrika lite ;).

Nu ska jag strax kliva upp ur sängen och dra på mig lite kläder. Börjar bli lite smått hungrig. Sen ska jag plocka iordning på mitt rum och hoppa in i duschen. Ska klippa mig halv 6, äntligen :) ! Va väl säkert ett halvår sen ja klippte mig eller nåt haha! Så det ska bli skönt att fräscha upp håret lite ;d Sen ska jag nog ut å gå med carro :) vi får se helt enkelt!


Igår var jag med emil i eksjö, å lollo å elina då (: Vi käkade mat hos deras mormor och morfar, och fikade sen drog vi på stan, solade å så :) Drog runt mest. Åkte hem halv 9 och typ la mig direkt nästan.
Ändå kunde ja inte somna på typ 6 timmar, käänns så kul..


Nä sätter punkt här. Skriver nog senare :)
kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0