myskväll ikväll

Hejhej :) Är vaken och riktigt utvilad! Somnade runt halv 3 inatt och vaknade 12, mycket skönt måste jag säga! Bestämde mig för att gå upp vid 12, för att få något vettigt gjort idag. Annars hade jag nog fortfarande legat i sängen nu haha.
Har iförsig inte gjort alls mycket idag, kört ner bilen till garaget, så nu hoppas jag på att få den fixad :) Så jag kan sälja den sen! Sen har jag bara legat vid datorn och spelat fish life på facebook haha! Har även smsat "mr.x" en massa! Hihi :))) Tänker tyvärr inte berätta något mer angående det. Det är redan för många som pratar om det så jag är tyst ;p

Ska strax fixa till mig, sminka mig och klä mig lite mer snyggare än vad jag har på mig nu haha.. För vid 6 tar jag tåget till Eksjö, tänkte spendera natten där hos min kära vän Moa :) Vi ska laga mat, dricka vin, röka vattenpipa och bara mysa och skvallra en massa! :) Åh va det ska bli mysigt!
Lite segt att behöva åka tåg dock.. Men vad gör man? Hellre tåg än gå ;)


Nä nu får jag minsann avrunda här.. Ska fixa till något att äta :)
Hörs senare!

kisses


Kommentarer
Postat av: Rebecka L G

Sv. tack tack tack du!

2010-01-02 @ 16:24:45
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv: Okej. Ja, men det finns nog två olika. Den ena är en slang och den andra är en kamera stor som en vanlig tablett.

Men ja, precis. Bättre att få veta vad det är ju.

2010-01-02 @ 17:00:49
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Marika

Ha en trevlig kväll:)

2010-01-02 @ 17:12:55
URL: http://missychick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0