Nyår och asbakis

Dagen efter nyår.. Herregud säger jag bara! Vilken jävla kväll haha!
Började med förfest hos Stefan, sjukt nice alltså :) Härliga människor det där! Vi skulle dragit vidare till alexander eller någon annan men vi stannade hos Stefan hela kvällen. Drog ut vid halv 12 sådär väldigt aspackade och träffade en massa folk :)
Sen torget där vi träffa alla vi känner och önska gott nytt år o bla bla :) Såg knappt fyrverkerierna, eller kanske? Minns det inte iallafall haha! Sen minns jag väl inte så jättemycket mer än att vi sprang runt där och letade kompisar och kramades och pussades. Träffade båda nya och gamla vänner =) !
Träffade även ******** ;) mys! Fast vi skämde nog ut oss liiite haha! Men men jag bjuder på den! ;D

Sen ramlade mina fingrar av typ.. Iaf kändes det som det. Trodde jag skulle dö så vi ringde Emils morfar så han skulle komma och hämta oss! Men först besökte vi moa och co. :) Ringde även cp och muckade lite hahha! Trodde jag skulle dö när ***** ringde och sa lite elaka grejer! Så sjukt kul hahaha! Råkade väl komma ur lite för fula ord ur min mun kanske men h*n får skylla sig själv! Sen åkte vi hem hem och däckade typ. Vet inte när dock? haha. Lite minnesluckor men inte så mkt som de brukar ;)

Men de va sjukt trevligt igår :) Började nya året med mina fantastiska vänner! <3

Och idag mår jag sämre.. Fyfan va ja mår dåligt.. Är fortfarande asbakis och klockan är snart elva haha! (a)
Men ska snart lägga mig och slå på en film och sova och smsa med "Mr.X" ;) hehe!


Så jag säger godnatt här! kisses

Kommentarer
Postat av: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

sv: allt är jättebra med mig :) bloglovin kanske?(a)

2010-01-02 @ 00:04:25
URL: http://hejjellen.blogg.se/
Postat av: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

sv: kul!:)

Lägger till dig också!

2010-01-02 @ 14:19:26
URL: http://hejjellen.blogg.se/
Postat av: Amanda

kolla in min blogg

2010-01-02 @ 15:57:10
URL: http://amandalivochkarlek.blogg.se/
Postat av: mulle

skitkul hade vi;) Ååh bara för att jag vet vad alla ************** betyder ;) <3

2010-01-05 @ 21:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0