our own way, we're gonna make it

Hej! Förlåt för väldigt dålig uppdatering idag. Har inte alls varit på humör.
Vaknade vid halv 3, gick upp och åt frukost. Eller ja middag. Men fick knappt i mig någon mat, har haft sådär jätteont i magen idag igen.. Fattar inte vad det är ! :s Aja har iallafall fått tid till läkarn nu, angående den där gastroskopin, och det blir på fredag. Och får tydligen inte äta 12 timmar innan? Alltså efter 24.
Känns inget vidare för jag vet hur sur jag blir när jag är hungrig. Men hoppas dom hittar va de är iallafall.
Någon som gjort gastroskopi någon gång?

Men nu ikväll har jag iallafall fått i mig en våffla, och änsålänge får jag behålla den. Tack och lov.
Har vart nere hos mina kusiner en sväng också, annars har jag inte gjort nåt speciellt. Angelica va över en sväng innan :)
Bestämde mig precis för att åka till Eksjö med 8 tåget och spendera natten med moa. Jag behöver det känner jag. Har vart en riktigt påfrestande dag. Vi ska äta gott, och mysa som vanligt :)
Vi har även bestämt oss för att dygna, så vi ska inte sova nånting inatt, utan sitta uppe. För moa ska lämna in sin bil imorgon vid halv 7 så vi skiter i att sova ! Får se hur det går dock ;) Ska handla cola och cigg, så klarar jag mig nog ;d


Nähä, är väl bäst att jag fixar mig nu.. Skriver nog inget mer ikväll då jag inte kommer sitta vid datorn. Utan ni får vänta tills imorgon! Och jag vet att jag lovade hiss och diss, men jag skjuter upp det igen. Sry!


kisses

Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

**



haha jaa:D läget ?!

2010-01-10 @ 22:43:40
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: issa

men gu klipp bort mig tack!haha

2010-01-11 @ 12:05:59
URL: http://isabellemildeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0