paranormal activity

Hejhej hallå!
Har inte orkat skriva något inlägg än idag. haha :$ Har varit rätt upptagen ifs.
Gick upp vid 2. Sen har jag och mamma bakat kladdis, mumss ;* Och igår bakade hon även chokladbollar till mig, tack mami =D så nu kan jag gotta mig ikväll hihi!

Har ni haft en bra helg? =)
Det har jag! Har umgåtts med underbara vänner heeela helgen. Och igår va vi ju hos sanna :) Vi åt tacos och myste! Åkte pulka i valbacken och massa, sjukt kul! =) När vi kom hem skulle vi glo på paranormal activity. Trodde jag skulle dö av att se den filmen.. Men alltså, den var inte alls så läskig som alla säger. Fast jag är ju en liten tönt så ibland tittade jag bort ;) haha! Men den va väl helt okej, slutet var dåligt dock.
Sen tjöta vi en massa , åt mackor och åkte hem :) Underbar kväll måste jag säga! <3

Och idag har jag inte gjort nåt annat än baka, ska snart ut med Carro en sväng :) Så jag skriver senare!

kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0