trött

Snark säger jag bara.. Ligger i sängen och smsar med babe, han festar ikväll! Utan mig :< Tur att vi ses helgen som kmr antagligen :) Hihi.
Gud, är helt slut alltså.. Va helt död när jag vaknade upp hos Moa, och är fortfarande HELT död. Orkar knappt sitta upp haha! Så blir sängen tidigt ikväll. :)

Blir ju en lugn helg. Imorgon kanske jag och issa ska kika på film iallafall :)) Annars blir jag bara hemma. Nördar Crash på wii haha, men nu sitter jag fast. Hittar inte tillbaka dit ja ska så jag vet inte va ja ska göra :( Så jag gav upp haha. Blir strax paj med mamma och titta på tv :)

Era kommentarer svarar jag på när jag väl orkar. Ha en bra kväll! :)


kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0