Wiinörd

Usch va kallt det är ute! Brrr.. Gick den lilla biten från min morbror och hem (vilket tar typ 2 minuter egentligen), men nu tog det typ 10 minuter för fick gå runt allt eftersom vilka det nu är som plogar har lagt STORA snöhögar runt hela järnvägen så man inte kommer över.. Tack verkligen!
Dagens ilandsproblem typ.. Suck.
Klagar väl inte över att det tog 10 minuter utan snarare att det var så dåligt plogat så man blir dyngsur såfort man går utanför dörren typ! Så fatta det inte fel.

Sitter förövrigt i sängen nu och svarar på kommentarer och kikar runt lite :) Letar som en idiot efter en sida jag hade uppe innan. Minns tyvärr inte namnet och nu blir jag snart galen för det! Hade hittat ett par SÅ snygga skor och en jacka, men nejdå, min dator la ju såklart av när jag gick därifrån.
Såklart att det alltid ska hända.. Men vi får väl se om jag hittar den igen :)


Fastnade hos min kusin innan, vi spelade Wii och åt varma mackor :) Dock så fick jag aldrig bestämma va vi skulle spela, utan de skulle han göra hela tiden. Så han tog ju såklart såna spel jag inte fattade nånting av haha! Och notera att han är 5 år och mer klipsk än mig, inte bra för då känner jag mig ju rätt dum =(
Men tänkte ta igen och hämnas imorgon faktiskt ;) Äger ju på Bowling hehe! ;)
Väntar faktiskt bara på att mamma ska inhandla vårat.. Hon nämnde det förra veckan!

Gissa vem som ska låsa in sig över vintern och nörda Wii? Jo jag! :D

Nu ska jag kika vidare, kanske blir ett inlägg innan jag lägger mig :)

kisses ♡

Kommentarer
Postat av: jennifer

tack!:D

2010-01-06 @ 23:25:45
URL: http://sameoldjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0