sjuuuuuuk

Ligger i sängen, och tycker så jävla synd om mig själv. Som jag alltid gör haha.
Kände mig lite småhängig igår, och inatt släppte bacillerna bomben. Nu är jag typ dösjuk.
Jävligt kul..

Skulle jobbat idag, men fick ringa till jobbet. Har inte ens orkat resa mig ur sängen, och jag skulle aaaldrig orkat jobba. Ligger iaf och hostar upp hela inälvorna ungefär. Det känns så iallafall. Sen kliar det i halsen nåt sjukt, så får fucking rethosta. Vill bara sticka ner nåt i halsen och kliaaaaa! Synd att det inte går.
Vill ju inte ligga blödande döende när mamma kommer hem från jobbet ;)

Aja, är väl inte så kul att va sjuk för typ tusonde gången detta året.. Och ikväll ska jag även klippa mig, hur fan det nu ska gå? Lär väl hosta snusk på alla hihi.
Sveriges sämsta immunförsvar, HEJJA!


öhhh.. ska hosta vidare nu, hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0