har tappat matlusten

Sitter i soffan fortfarande.
Har knappt rört mig, max en halvmeter kanske. Har ingen ork i kroppen, känner mig helt tung. Mamma fixar käk, är inte speciellt hungrig. Men jag måste äta, eller åtminstone dricka. Jag gör varken eller, jag har ingen lust, det är inte gott. "Men annars blir du uttorkad", jo jag vet men försök själv att trycka ner en fet jävla macka i halsen om du varken vill kan eller orkar? Och dessutom mår illa.


Nej fyyy vad jag gnäller ;) skärpning! Men det är ju bara på bloggen jag kan gnälla, och låta mamma höra på mitt gnäll också visserligen haha.
Har inte gjort nåt speciellt i eftermiddag, legat med datorn i knät och spelat en massa spel på facebook, allt för att tiden ska gå fortare.
Har bara rökt en cigg också, på två dagar. Duktigt av mig tycker jag =)! Men jag säger bara fyfan! Det var nog det äckligaste jag smakat tror jag. Varför röker jag?! Det är ju skitvidrigt när man är sjuk!
Har bara 3 kvar visserligen, som jag ska klara mig på tills jag är frisk. Får se hur det går ;)

jag bör verkligen sluta, men så är det ju det där med motivationen ;)

Nu ska jag pilla i mig lite mat, vi hörs senare!
kisses

Kommentarer
Postat av: jos

åh fy, låter inte kul.. KRYA PÅ DIG! :) jag kom precis hem efter en promenad med en vän:) dudå?

2010-03-17 @ 17:32:45
URL: http://josselita.blogg.se/
Postat av: Evelina

finfin blogg :)

2010-03-17 @ 18:33:17
URL: http://silverninas.blogg.se/
Postat av: Jasmine

SV: haha okej :)

Det är helt okej idag, lite trött och så men okej :P

Själv då :)?

2010-03-17 @ 19:45:03
URL: http://essatjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0