lördagsmys

Halloj bitches! ;)

Hur mår ni idag?
Själv är jag på bättringsvägen helt klart! Dock är jag fortfarande rätt snorig och hostig än, men det får jag väl ta med en nypa salt ;) Är jättetrött idag också. Var inte hemma förrän 2 inatt, och somnade typ halv 4. Skulle gått upp 10 men vaknade inte förrän 12tiden. Tycker faktiskt jag förtjänade att sova ett par extra timmar :)

Har precis städat lägenheten tillsammans med mamma, det blev himla rent & snyggt ;) Även om jag var så negativ man bara kan vara till att städa innan, så tog jag mig faktiskt i kragen och gjorde det. Det är ju så himla skönt efteråt ;)
Ikväll har jag faktiskt inga speciella planer. Är sugen på utgång men ska vara duktig och spara mina pengar tills Västerås om några v istället :) Så ikväll blir det hembakad pizza med mamma och bara slappa framför tv:n! Himla mysigt tycker jag! :)
Vad ska ni hitta på ikväll sötisar? Fest? Hemma med pojkvännen? Ut med vänner?


bilden är lånad från Google



Nu ska jag fortsätta titta på tv, och sen gå ut & gå :)
kisses

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska sitta hemma o uggla med jens o tilda :p have nada money, måste jobba med köket med ;) hehe.. får väl bli körslaget.. jacob kommer imorn, o stannar till tors! JIPPIIII.. not :b

2010-03-20 @ 17:53:52
URL: http://outoffmyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0