min roliga dag

Har parkerat mig i soffan framför tv:n sen flera timmar tillbaka. Ligger med täcket och kallsvettas och nyser som en tok. Orkar verkligen inte vara förkyld igen :(
Åt nudlar innan, för jag behövde få i mig något. Och dom var inte så goda som dom brukar vara. Dom smakade kanel och riktigt skumt (?), ingen höjdare alls.
Det plus vatten är typ det enda jag ätit idag. Är ingen matpigg jäkel just nu inte.

Ska strax bädda ner mig i sängen och försöka sova och må lite bättre tänkte jag, imorgon väntar en ny dag. Förmodligen väntar förkylningen och sängliggande men ska försöka vara positiv ändå :)


bjuder på en sjukt charmig bild från förra helgen ;)

Sov gott allihopa ♥
/E.

Kommentarer
Postat av: Linnea

hehe sötnosar ;) <3

2010-03-17 @ 13:42:01
URL: http://dreaams.devote.se
Postat av: Veronicah ;)

sexy ;)

2010-03-17 @ 15:32:14
URL: http://niccyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0