arbetsförnedringen nästa

aaaaaaaaaalltså hejdär.


Har vart totalt värdelös på att uppdatera bloggen nu men har inte vart hemma likzom.
Bodde ju hos Moa i två dagar, det va grymt!! :)
Sen jobbade jag igår, och sen letade jag grisar med emil & hans mamma ahaha!
Så har liksom haft fullt upp. Och nej, vi hittade inga grisar.. :( no pumbas!

Iaf, idag skulle jag jobbat, men det gör jag inte. dont know whyyyyy. Nä ba skoja, de blev inge jobb sen liksom. De blev inte av, no neeed.

Fan, känner att jag är helt ofokuserad och skit, skriver bara massa skit. Men mitt liv är skit.
Nej men seriöst.

Ska till arbetsförnedringen nu och erkänna att jag sökt 0000000000000 jobb denna månaden, känns gött.
Vi hörs senare!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0