baddags :)

300 spänn fattigare är jag. Eller 500 ska jag väl säga. Helvete. 300 spänn för lite medicin, dra mig baklänges!
Visst jag har pengar ;) Men dom vill jag knappast slänga ut på medicin!


Jaja, ligger i sängen och tycker förbannat synd om mig själv. Och hostar ihjäl mig snart. Det har typ hela min dag bestått av. Känns som jag ska dö. Har fått för mig att jag har tbc, haha!

Blir sån jävla hypokondriker när mamma nämner något allvarligt, när man är sjuk, som typ lunginflammation.
Tro på fan att när hon sa det igår så klickade jag direkt in på Google och glodde symptom och blev helt psykad.
PANG - helt plötsligt fick jag för mig att jag hade vartenda symptom. Fastän jag inte hade det egentligen.


Det här är jag just nu, ser ni hur ledsen jag ser ut? ;)
Fast jag har mer hår på huvudet och är tjej men iallafall ;)
Jag behöver CHOKLAD och BLOMMOOOR!!!


Nu ska jag tappa upp ett varmt bad och bara njuta :)
Vi hörs. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0