luftvägsinfektioN

Är hemkommen från vårdcentralen. Skrev visserligen aldrig här på bloggen att jag skulle dit, men jag har vart där ;).
Bestämde mig faktiskt för igår att det var likabra att kolla upp skiten som tagit min kropp som gisslan. And i did.

Luftvägsinfektion var diagnosen. Min första tanke: "jaha? Och vad exakt är det?" ungefär. Så nu äter jag medicin och ska ligga hemma och vila (alltså sjukskriven), i en vecka minst.
Känns sådär mindre kul faktiskt. Men ligger hellre hemma & blir frisk än att blir sjuk ännu en gån sen! Har ju vart sjuk typ 4 gånger på 2 månader , så nu får det vara nog! ;)

Ska alldeles strax åka ner till apoteket igen, för att hämta ut lite som kan behövas under denna v. Det var ju lunchstängt innan och jag höll på att dö, så orkade inte vänta 45 min.




Vi hörs senare bitches!
PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0