fabolous life of me

tjingtjong!
Jag lever efter gårdagen minsann! Kunde väl mått bättre visserligen men jag försöker hålla humöret uppe! ;)
Mamma sa att det som hände igår är nog för att jag lider av stress. Kul.
Och jag håller nog med, har vart stressigt och jäktigt som fan denna veckan som var. Med bilar och julklappar och allt som finns.

Så det va ett bra beslut att skita i harrys och istället åka hem, för det behövde jag. Skitsamma med pengarna, måste tänka på mig själv istället. Så släpper det inte så får jag besöka farbror doktorn sa min mamma. Och det får nog bli så. Vill ju inte gå runt och må dåligt.

Tackar iallafall för en trevlig kväll igår så långt jag kom :) Får göra om det när jag mår lite bättre!
Hade velat gå ut idag också men nää, min kropp pallar inte så jag får strunta i det.
Tack Sandra för du frågade iallafall :) Får bli en annan gång!

Nu ska jag försöka få i mig något att äta. En halv pannkaka på två dagar är väl inget att hurra för.
Sen ska jag mysa med mina kära vänner :)


kisses


Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Jag sitter och ser på förtrollad. Själv då?

2009-12-26 @ 22:57:16
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0