i want you to hold me

Det går bra för mig alltså haha.. Sitter upp i sängen nu, sist låg jag ner haha!
Men jag orkar seriöst inte. Är skithungrig dessutom, vore gott med någon riktigt god frukost. Men jag vet inte vad?
Äter jag inte något kommer jag inte städa, och tjatar mamma kommer jag inte heller städa haha. ;s

Ne fy, vilken tråkig dag! Detsamma gäller vädret. Låg typ hundra meter snö utanför dörren när jag skulle gå ut.
SLUTA SNÖA NÅGON GÅNG! Tror fan att snön håller sig till julafton iallafall. Behöver inte komma fem meter till.
Blåser gör det också, får ju fan snart dra på mig en helkroppsdräkt som täcker ansiktet också för att jag inte ska frysa.
Jag bara gnäller idag, men det får jag faktiskt! Gillar jag inte vintern så gör jag inte ;)

Har förövrigt spelat samma låt i snart en kvart.. En låt jag aldrig hört förut, som jag gillar. Den lär nog skrikas ut i högtalarna ett tag till, tills jag tröttnat på den haha.


Känner att detta kommer bli en lååååååång dag.


Ska fan ta tag i mig själv nu, måste.ha.käk.


kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0