nystädat rum

tjenixen!
Här ligger jag, i min sköna säng och glor lite på filippa bark :) Haha fyfan va skön hon är! Älskar henne!
Rummet är nystädat faktiskt, så jag städade trots allt. haha! Kan ju inte se ut som ett bombnedslag när sara kmr .. Så fick ta tag i mig själv and i did. Va ute med emil, linn, sanna & carro lite innan!
Sladdade och busade lite ;) Hihi.


Imorgon får jag gå upp skapligt och fixa det sista. Ska hämta Sara i Nässjö halv fem imorgon :) Så får väl åka framåt tre för att komma skapligt eftersom det är sånt skitväder.
Senare imorgon vet jag inte vad som händer. Vi ska nog kidnappa kaja lite och umgås med henne!
Lördag blir det kanske Jönköping, eller om vi tar det på måndag när alla jobbar.. Får se helt enkelt!

Nu ska jag ta nåt att äta och krypa ner i sängen, är lagom trött!


Godnatt :)

kisses

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Okej.=)



Allt bra med dig?

2009-12-18 @ 23:29:20
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv: Okej.

Jo, det är bra. Förutm min nacke som pajat eller något.

2009-12-19 @ 13:19:26
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0