sjukt trött

Öhhh.. Är typ helt lost haha. Emil ringde och väckte mig nyss, det hade jag gärna avstått ifrån och sovit några timmar till. Men får väl sova ikväll.
Ska fixa mig nu och sen följa med han, elina och lollo till eksjö en sväng :) Jag ska handla mitt sista på systemet inför imorgon. Vad vi än hittar på så måste jag fylla mitt förråd ;).
Sen vet ja faktiskt inte va vi ska göra mer.. antingen stannar jag för mamma &/ mormor är i stan. Eller så åker jag hem med emil, vi får se :)
Ska hoppas på att det blir Vetlanda senare iaf : D Måste fan få tag på en svart kjol! Panik haha.

Nu ska jag iallafall fixa till mig och försöka få i mig något.


kisses

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Okej usch. Har de hittat ngt?

Jo, det är så där här. Lite sjuk bara.

2009-12-30 @ 23:26:20
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv: Okej. Ja, det kan det ju vara. Hoppas verkligen att de hittar vad felat är.

2009-12-31 @ 00:17:10
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0