datanördar

Är typ hemkomna från Emilie för en stund sen :) Vi vart där en sväng och myste lite!
Annars har vi inte gjort så mycket.

Blev inget bubblande hos Disa. Hon hade ont i huvudet så vi skippade det. Gör visserligen ingenting, för jag är jättetrött & seg, men vi får ta det en annan gång :)
Så ikväll har vi iaf inte gjort nåt spec, va ju bara som sagt inne i stan en sväng..

Nu har vi precis ätit kvällsmacka, och ska väl krypa ner i sängen snart. (eller ja jag iallafall.) Vi sitter dock som två datanördar här och skriver förfullt ;p
Ska ner till stan imorgon också. Ida ska till körskolan, och jag ska till systemet ;) Måste ju bygga upp ett förråd inför helgen haha!

Näääj, nu säger jag nog godnatt för idag. Vet inte vad jag ska skrivaaa.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0