grym helg!

Börjar faktiskt med att säga, GRYM helg!
Fredagen var helt sjuk, helt awesome! :D Haha fyfan, drägget själv var jag.

Vi åkte ju till stugan som sagt, grillade. Sandra & Gina kom dit en sväng.
Rökte mest och snackade skit och drack :)
Vi tog det mest lugnt, och jag taggade inte ett skit typ haha.. Var som en potatissäck och bara hängde på ungefär.

Sen kom Palle, Tommy & Johan upp, och HAHAHA! Helt sjuka alltså ;D Även Peter, Blesma & hans flickvän kom upp en sväng, stannade inte så länge dock..
Vi ringde även dit Alexander, så han drog med sig någon David & Mickan och DÅ var jag taggad ;) haha!
Vad jag gjorde under kvällen & natten behåller vi för oss själva, det blir bäst så ;)



Så mjaa.. fredagen var helt sjuk alltså! Har blåmärken överallt, och har ont i hela kroppen. Men bjuder på det ;D
Och igår lagade vi bara wok och tog det lugnt, behövdes! Jag var helt slut.


Nu ska jag kanske börja klä på mig och piggna till efter helgens bravader. Det vankas middag hos moster!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0