hemresa imorgon

Tjenis!

Igår var vi ju hos Sara pärsåååån! ;D Det vankades fest och så blev det.
Vi körde först emil till centralen, sen hem till Sara igen. Där var det en massa kirunabor och vänner till Alex :) Det var mycket trevligt måste jag säga!
Lite segt i början, så ida & nattis gick hem. Men sen kom allt igång ;)

Vart väl kanske lite för mycket för min del. Eller ja alltså.. Mer än vad som var tänkt! Hade bara tänkt ta mig några cider för att vara trevlig. Men det slutade med en hel vinare och alla cider! haha ;)
Det var iallafall sjukt trevligt och jag kom väl hem till ida runt 2 eller nåt :)

Idag har vi bara segat igenom dagen. Jag mådde ganska dåligt imorse så tog det bara chill. Sen låg vi mest på balkongen och stekte för det har varit SÅ underbart väder!! :D
Fyfan va man njöt ;)
Sen kom sara hit en sväng och så har vi vart hundvakt :)



Imorgon åker jag hem.. Har inte packat eller duschat än. Och kommer inte görat idag heller, utan får gå upp extra tidigt imorgon istället, suck.
Har 6 h hemresa framför mig, kommer väl dö. ;o
Längtar att få komma hem , men hade inte gjort nåt om jag fick stanna kvar här några månader heller :)
Fast vi ses ju snart igen (; singel och sööökande!! <3 ;)


näni, små gullefjun. Nu ska jag packa ner min kära dator, eller elgigantens & ta mig en sista cigg för idag. Så har jag gjort någon nytta ikväll iallafall ;)

PUSS & GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0