im back

Hej!

Alltså vart ska jag börja? Förlåt först å främst för världens sämsta uppdatering.
Jag har sånt jävla flyt just nu känner jag!
Först sabbades internet, sen bilen & nu datorn. Ja, min strömkabel gick helt åt helvete förra veckan någon gång. Så jag har inte haft någon dator, för batteriet var redan slut i den. Och kabeln skickade bara ut stötar, inte okej. :o
Så har lämnat in den & tänkte att jag skulle hinna få tillbaka den innan imorgon lördag. Men dom har inte ens skickat sladden än, så det kan jag glömma! ;C
Istället fick jag med mig en lånedator! Helt okej :) Så den tar jag med mig imorgon.

Föööööööör imorgon vet ni.. Då åker jag iväg över en vecka :) Ska bli så jäääkla skönt!


Jaja, jag kommer uppdatera senare idag. Känner att jag inte riktigt har tid just nu..
borde egentligen sova ;)


kisssses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0