sitter på tåget

seriöst, snark ........
Tror inte jag överlever tågresan hem alltså.
Suttit på tåget sen 12, och jag är DÖD minst sagt. Orkar inte röra en fena haha.
Synd att det är typ 4 h kvar tills jag är hemma då :p haha..

Vet inte vart jag är någonstans riktigt, men gissar på någonstans runt skövde. Vilket betyder att jag snart ska byta tåg. och få ta luft!!! (och röka!!!) som jag har längtat.
Tänkte smitit ut i Örebro, men var rädd att tåget skulle åka haha så.. Men i fkpn har jag ju en halvtimme på mig :)




Jaja, hoppas det är lika fint väder hemma som det var där uppe!
Ska packa ner den här skrutten nu, sen byta tåg. Så jag skriver nog senare :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0