underbart väder

Orkade inte blogga när jag kom hem i måndags. Var helt slut.

Gör ingenting speciellt idag, är ledig från jobbet. SÅ skönt!
Har inte sovit ut ordentligt på typ 2 veckor. Har jobbat och varit hos ida, och där sov vi inte så jättemkt haha.
Så det var underbart att sova 10 timmar idag! Nu kanske jag klarar av att komma upp tidigt imorgon, eller inte..
Suck. Börjar jobba 7 imorgon.

Efter jobbet imorgon blir det grillfest med vänner :)
Vi ska grilla och dricka & bara umgås, det kommer bli niiiice! Hoppas bara att vädret är okej, så det inte regnar.
peppa peppa, ta i trä. ;)



Idag ska jag inte göra nåt speciellt. Ska snart gå upp ur sängen & klä på mig och bege mig ut i det härliga vädret :) Sen ska jag fixa mat & ikväll blir det nog vetlanda och handla!

Nu - solen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0