don't bring flowers after i'm dead

Hejhejhallå!
Glömde helt bort bloggen igår. Åkte ner till Emil & dom, sen stannade jag där hela kvällen & sov kvar där. Så hann inte blogga mer igår! Och har inte hunnit idag heller :s

Kom hem från emil vid halv 2 tiden, då satte jag igång & städa toan, mitt rum & hallen :) Så har vart riktigt duktig idag! Hämtade även bilen som stått inne inatt. Så nu är den upptinad, eller var.. Nu vräker ju snön ner igen. Suck. Vilken helvetesvinter vi har alltså! Blir sjuk i huvudet av all snö haha..  

Ska strax svara på alla kommentarer också! Men tänkte äta nåt först, har inte ätit middag än haha. Snacka om regelbundna tider ;)
Så får väl pallra mig till köket. Ska kanske ner till valbacken sen en sväng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0