dop idag!

Godmorgon =)
Är trött som ett svin, och förkyld.. såklart. Rätt jätteförkyld. Eller alltså. Jag känner mig sån, fast jag inte är det. Jag som aldrig är sjuk längre, ett år sen nu typ. Och det måste såklart komma lagom tills idag?! Är  det ödet eller? Tack Gud, vet att du älskar mig. ;)
Är iallafall heeeelt igentäppt, kan knappt andas. Får andas med öppen mun. Men hur kul är det att se cp ut? Fan jag måste ju få andas iallafall :( haha.

Idag är ju tildas dop på schemat :) Kl ett är det i kyrkan. Håller på att ladda mina batterier till kameran för fullt nu haha! Hoppas bara dom funkar. Efteråt blir det i församlingshemmet med jens & lisas släkt och närmsta vänner :)
Shit va ja längtar till dopet! Den lilla prinsessan, eller lilla & lilla. Hon bara växer :)

Senare ikväll ska jag typ upp till Bella direkt. Köra hennes föräldrar till Öckna (?) och sen hämta dom inatt igen någon gång. Under tiden ska vi laga mat hos bella och bara myyysa =) Kommer bli kanon tror jag!
Om det bara kan sluta ösa ner snö. För vägen till bella och öckna hatar mig, totalt.


Neheee, nu ska balla jag sätta fart! Vill ju inte bli sen till dopet!


kisses

Kommentarer
Postat av: Josse

okej, vad ska du hitta på idag då ? =)

2010-02-20 @ 11:20:14
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/
Postat av: filippez

hej snygging ;)

2010-02-20 @ 13:44:55
URL: http://filippez.blogg.se/
Postat av: Veronicah ;)

Söting!

2010-02-23 @ 16:25:13
URL: http://niccyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0