fit for fight

Nu är jag hemma igen. What a day. Läkarbesöket tog typ 10 min, vääärt verkligen! ;o Tar 3 månader minst innan jag får besked.
Handlade lite mat med mamma, & sen åkte vi hem. Käkade pastasallad, mums :))! Sen drog jag till Emil.
Vi spelade wii, åt godis & lekte med bruno ;) Sen åkte jag hem och glodde på tv.

Har iallafall varit riktigt nyttig idag. Åt pastasallad till middag och massa frukt o grejer, och ska börja med diet nu framöver :) Nån sån här måltidsersättning, shake o sånt shit. Vi får väl se hur det går haha.
Nu ska jag bara sluta röka också. Det går lite sisådär, har fan ingen motivation.
Ena dagen vill jag sluta, andra inte. Hmhm, vi får se där också. ;p

Nu ska jag slå på en film o sova :) Köpte massa filmer idag! :D

Godnatt =) kisses


Kommentarer
Postat av: ISAAABELLE - fotografering ♥

okej, lova att inte säga till någon! (a)



jag tappade bort min digitalkamera som kostade ngt över 2000kr, det var någon vecka innan jag skulle åka utomlands första gången (Spanien) så jag var bara tvungen att ha en kamera ju!

Jag åkte till stan och köpte en ny för ungefär samma pris, när jag kommer hem hittar jag den gamla kameran...........i nessecären! (AAAAAA)

sååå pinsaaamt!

2010-02-03 @ 08:27:37
URL: http://iisssabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0