gnäll gnäll gnäll

Har fortfarande inte gått ur sängen, orkar ärligt talat inte. Legat här sen 10 igårkväll. Nästan ett dygn. kul. Har inget luktsinne kvar, men jag vet att det luktar mat. Men jag vet inte hur det luktar haha.

Känner mig gnällig idag, fruktansvärt gnällig. Tjatar runt på msn. Dryg kille som trackar mig och gör :P :P hela fucking tiden. vill döda. Han frågar mig hur länge jag varit sjuk? Vem fan vill veta hur länge någon vart sjuk? Sen tror han att förkylning är en sjukdom?! Haha wooh.

Skulle iallafall vara skönt att sola nu. Kanske tvingar jag mig ur sängen för att dra en solning? Jag vet inte än, får se :) Vore skönt iallafall! Om jag ska ta Eksjö? eller Ingatorp? vilket dilemma va. ;)


"maten är klar" Okej, dags att försöka pilla i sig.
kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0