godmorgon

Jag är verkligen skittrött! Men jag ska inte sova så länge idag. Jag har lovat Bella att komma på musses crossuppvisning vid 12 så bäst att pallra mig dit ;) Dock borde jag gått upp för en kvart sen, men jag är alltid slö på morgonen å får stressa som en idiot, bara att vänja sig.

Vet inte vad jag ska göra mer idag? Jo städa. Suck..  Tar bara mitt rum & typ tvrummet eller nåt, orkar inte mer haaha. Beror ju på när crossgrejen slutar (:

Vad ska ni göra idag? :)


orkar inte vända på bilden :x jag ligger ju ändå ner nu så jag kan vrida på huvudet :D

Nähä, måste ge mig upp ur sängen, ska hämta emil kvart i 12.
kisses


Kommentarer
Postat av: moa

jarå, haha ltie bakis men funkar =) sj

2010-02-18 @ 11:39:13
URL: http://mmooah.blogg.se/
Postat av: It´s you and me baby ! - Både smycke- & tvål- tävlingar pågår nu :)

Allt bra ? :)

2010-02-18 @ 13:58:35
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0