i wish i had an angel

Godmorgon där ute ;) Ligger i sängen, nyvaken. Eller ja för 20 min sen, men har inte orkat resa på mig. Men nu måste jag snart! Ska hoppa in i duschen och fixa mig & käka frukost.
Sen vid 2 ska vi till Eksjö, me and mami. Ska ju till läkarn idag, ett år efter jag va ute med foten på hal is ;) Haha! Så dags för återbesök idag, så vi får se va dom säger. Lite invalid lär jag väl va ;) haha.

Vad ska ni göra idag? :)


Får se vad som händer resten av dagen, men det blir nog lugnt :) Ska försöka få fram en bild på kläderna ja köpte igår! Har dock ingen kamera, men ska rota o se om jag kan få fram mammas mobilsladd iallafall. Mobilkort får duga. ;)

Näääääää, nu måste jag seriöst duscha. Och äta. Svälter ju snart!


Ha en bra dag! =) kisses



Kommentarer
Postat av: veronicah ;)

Idag ska jag nog hålla mig inne, det är ju fan snökaos här alltså... vad ska du själv göra? ♥

2010-02-02 @ 16:18:07
URL: http://niccyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0