i'm forever blowing bubbles

Vill bara bli frisk nån gång?! Mår ifs lite bättre idag, men är sjukt snorig och nyser än. Orkar fan inte va sjuk nå mer alltså. Blir så himla rastlös av att bara sitta hemma och glo. Men jag får väl stå ut! Blir nog frisk snart iallfall så :)

Har inte gjort nåt speciellt idag, bara vart ute en sväng och kört fram bilen. Sen har jag vart inne hela dagen & spelat wii och glott på tv. Rätt skönt faktiskt måste jag säga :)
Ska strax ut en liten sväng, behöver lite luft. Sen ska jag slänga mig vid tvn igen haha! Känns som jag åstadkommer så mycket under dessa dagar ;)

Så vi hörs senare :) 
                                                                                                          
                                                                                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0