im still loving you, like it was the first time

morrnmorrn ;)
Haha har nog inte varit såhär trött på SÅ länge. Tror fan ögonen låser sig snart alltså. uhhh.
Och ändå är fan kl snart 1?! Somnade ifs halv 4. Hade katten inne heeeeela natten =) Så kunde inte slappna av, trodde han skulle pissa inne ! hahah. Så har typ vaknat hundra gånger inatt också.

Sket i mötet imorse. Skulle vart på HIA vid 10, men jag orkade fan inte. Hade väl kört ihjäl mig i det här vädret om jag åkt, så trött som jag är. Men orkar inte bry mig, soc som tvingar dit mig :s inte okej! Tänker fan inte gå dit. Ysch. Så stannade hemma o sov, skönt ;)

Drömde om kaja, hon hade en pojkvän som hette mirella (?).
Han hade ett ex som spökade för dom å ringde till honom hela tiden å trackade dom å grejer. Sen skulle vi gå på boda borg men då stannade han hemma och städade och kaja gick ut å gick? Så jag gick med stina & emma hahah! Fyfan va sjukt :s

Vad ska ni hitta på idag förresten? =) Själv ska jag till Lisa om en stund! Vi ska bara umgås o sånt :) Va ett tag sen nu! Eller ja typ två v sen haha. Men blir kul :)
Ska försöka att komma dit å hem levande iallafall ;) haha.

Nu blir det frukost och vakna till, sen vallnääääs!
kisses

Kommentarer
Postat av: ISABELLE - i ♥ to photograph

ojdå, det lät inte bra men mitt fall slår inte ditt ;/

2010-02-03 @ 17:25:51
URL: http://iisssabelle.blogg.se/
Postat av: Jonna

sv: idag har jag vart med på rehabiliterings avdelningen :) du då?, ja mopsar är sååå söta, synd att dom får så mkt andnings problem :/

2010-02-03 @ 18:47:20
URL: http://jonnalund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0