jkpg

Sov hos Emil inatt. igen. 2 gånger denna vecka haha. Men skönt att komma hemifrån lite :) Sanna sov också där inatt, vi delade säng. Jag snarkade tydligen? haha. Jag somnade först av alla, typ runt 2, sov som en gris fram tills 12. Myyycket skönt! Men har fan vart seg hela dagen.

Lotta ringde vid halv 3, så följde med henne till Jkpg. Vi hämtade jockes bil som han köpt så jag fick köra den hem :) Vill ha vill ha!!
Den va sjukt snygg, & gick som fan ;) Mmmh bmw <3 haha.
Kom hem & åt och nu gör jag ingenting. Är pisstrött men emil & sanna kmr ju hem snart :)

Men nu ska jag däremot ut & träffa carro lite :) Så vi hörs sen eller imorgon.
Man vet aldrig vart jag sover inatt ;)

kisses


Kommentarer
Postat av: Sara - TÄVLING PÅGÅR på min blogg

Härligt :D Jadå, min dag har varit helt ok! Din då? :) Kram

2010-02-17 @ 23:26:14
URL: http://insidesara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0