meet me halfway

woooh im back, och så är mina läsare :D Kul att så många kommit tillbaka samtidigt som mig! ;)
Kom hem ett par hundra fattigare från vetlanda, är nööjd :) Så ska försöka ta bild imorgon!
Sen käka vi donken, och min parfym återfanns inte. Har säkert ställt ifrån mig den hemma nånstans, o nu är jag bara dum i huvudet som inte hittar den. Men antingen dyker den upp eller inte :) !

Träffade Sandra & Kerstin i Eksjö också, kul =) Ahh juste, Elina & Frida va med också btw. Med oss alltså.
Sen åkte vi hem och jag har bara glott tv sen dess. Och avbokat min besiktningstid. Pallar inte det nu, måste laga lite först haha. (a)



Hade iallafall en sjukt bra dag :) Dock blev jag rätt knäckt av en grej. Helt knäckt. Fattar inte hur fan man kan göra sådär?! Du lovade. Dessa falska signaler kan du köra upp i arslet och dra åt h*lvete för jag vill aaaaldrig mer se dig. Gah jävla as.

bä nu ska vi inte va såna. Jag peppar med dh.
Imorgon väntar läkarbesök, fuuuun!

godnatt :) kisses

Kommentarer
Postat av: veronicah ;)

sv; ja. Allt är bara för att skryta! haha! nolla

2010-02-01 @ 23:27:38
URL: http://niccyyy.blogg.se/
Postat av: Clriz

sv - mm, kanske. vad gör du då?

2010-02-02 @ 07:43:37
URL: http://clriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0