planer för dagen

God morgon! =)

Ligger skithungrig i sängen, men orkar inte kliva upp & äta frukost. Haha vilket i landsproblem ;)
Har inga direkta planer för dagen, utan mer se vad som händer :) Är sugen på att göra något kul, men jag vet inte vad. Och ingen har väl typ pengar så det kommer la inte bli nåt av det  :( Men jag är sugen iallafall!!

Det jag dock ska hinna med idag:

* bädda rent i min säng, och plocka på rummet så det ser snyggt ut.
* tvätta, hur man nu gör med våran tvättmaskin :$
* äta frukost
* duscha och fixa mig
Sen har jag inget mer som jag måste hinna dock. Utan bara grejer jag vill göra :)


Vi hörs om en stund alla monsterdiggare ♥ , me want food nu!
kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0