semledagen

hallåhallå!

Sitter i sängen och är mätt som fan rent ut sagt! Jag hann inte laga maten vi skulle käka innan vi åkte till stan, så den fick vi äta nu när vi kom hem istället. Pommes, kött & beasås, mmmh :))
Va så sjukt hungrig, haha!
En semla väntar på mig, men tror fan inte att jag orkar äta den alltså. Lär ju sprängas. Den får vänta tills imorn :)! Hoppas den är god bara :o (!)


Provade kjolen jag ville ha på veromoda, och hade nog fått den.. om den bara passat. Fanns bara xs & s kvar, och nej det har inte jag. M hade passat, men inte då. Den fanns igår, men inte idag. Suck :(
Så jag vet inte vad jag ska ha på mig på dopet på lördag heller längre.. Mina planer gick åt skooogen! Men något ska jag nog hitta hoppas jag. Får väl gå naked ;)

Köpte även klart doppresenten till Tilda :)) Så nu är det klart, och jag är myycket nöjd med köpet! Hoppas hon blir glad :) haha. (a)
Träffade på Stina också samtidigt, & Anette. Va längesen jag träffade Stina. I julas. Måste ta mig i kragen och träffa henne nu innan hon åker tillbaka till Gbg igen. :)


Nu väntar jag på segemil som tar femhundra år på sig. typ.


kisses

Kommentarer
Postat av: lisa

men du hade ju en klänning hemma du inte använt en... ta den :P de blir finnemang!!! :) JAG är sååååå nyfiken på allt tilda ska få :b

2010-02-17 @ 08:15:43
URL: http://outoffmyhead.blogg.se/
Postat av: MALINHE |foto| 13år

sv: aw, tack! :D

2010-02-17 @ 14:54:21
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: Sofie

Okej :)

Synd att den där kjolen inte fanns i rätt storlek :(

Men hoppas du hittar något annat fint att bära på dopet.



Vad vart det för doppresent du köpte :)?



Jag gjorde inte så mycket alls faktiskt.

Ha en fin onsdag!

2010-02-17 @ 15:02:58
URL: http://skis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0