sjuk som satan

Vaknade upp av att jag fick post av mamma. Eller inte av mamma, men hon hämtade posten. Kallelse till Arbetsförmedlingen. NEEEEEEEEEEEEJ! Fast jag har tur höhö, det är på torsdag och jag är typ svinsjuk så nä blir nog inge. Vill inte gå på någon information i nässjö? Hur vet jag vart arbetsförmedlingen ligger där liksom?! Glöm säger jag bara.

Är förövrigt svinsjuk, ljuger inte neppp. (Har inte svininfluensan såklart), men jag är sjuk. Riktigt sjuk. Förkyld som ett as, kan knappt andas någonting om jag inte har käften öppen. Och hur kul är det att dreggla? Så jag är riktigt förkyld, har säkert feber också - orkar inte kolla. Och har tappat matlusten.. igen.
Känns som mitt liv verkligen flyter på bra ! haha. Gnäller som fän och tycker synd om mig själv. Men jag måste ju, alla andra gör det ju ;)

Och helgen. Vad säger man om den? Den va väl okej. Förutom lördagskvällen, den sög. Eller ja natten. Ville bara döda någon, så trött var jag. Men ingen tänkte på mig. Alla bara söp som svin och hade kul. Och där satt jag, i ett hörn och va sjuk. Alltid kul att träffa nytt folk & de va rätt kul där ändå, men hade jag bara vart frisk hade det nog vart trevligare.
Hemma i sängen var jag 06.05 för att vara exakt. Somnade ifrån msn i mobilen & shit. Och vaknade upp sånhär. Men jag hade en ganska bra helg ändå trots allt!

Nu vill jag bara bli frisk. Ska försöka låta bli rökandet idag, och just nu koncentrera mig på att få i mig något att äta.


kisssssses


Kommentarer
Postat av: Bella

Förlåt Emelie!

Lovar att aldrig göra om det, jag ångrar mig som fan.. Men var ledsen och sur på massa skit, men ångrar mig, Jag var skit ledsen igår, vill inte bråka med dig och Emil. Förlåtförlåtförlåt!

2010-02-22 @ 15:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0