sjusovarN

Tjenamors!

Kan inte förstå varför jag sover så jädra länge jämt? Nu ligger jag här nyvaken, igen. Som jag gör dagligen vid den här tiden. Jag vill inte ha det såhär längre, vill sova normala dygnstider som normala människor gör. Men det är svårt.
Påfrestande att somna halv 4 en onsdagsmorgon när man kanske måste upp & jobba vid 6, är absolut ingenting jag rekommenderar. Måste vänta på dygnet nu innan jag börjar jobba mer! :o



Känner mig iallafall lite bättre idag :) Så himla skönt! Drömmer dock skumt på nätterna. Eller ja dagarna ;). Drömmer om alla killar jag träffat & varit med, haft ett förhållande med osv. Antingen är det jääääätteromantiskt och man blir helt bölig när man vaknat och vill ha tillbaka dom.. Eller så blir man jagad av dom, nån sorts mardröm.
Blä. Vet inte varför jag drömt om mina ex typ 4 gånger i rad?
För som om jag vill det? Haha nej inte direkt.


Ska iallafall ringa mamma nu, och fråga om jag får åka någonstans. För jag vill ha b&j glass !! :O Men det får jag väl säkert inte.. maaaaaaaahw :(


Kommentarer
Postat av: camilla

sv: fruktansvärt kallt när man väl stod still haha :O

okej :}



tack! :D

2010-02-24 @ 15:01:36
URL: http://onlyoursunshine.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ja precis. snön e för jäkla jobbig :) hehe

Jasså fy tusan vad e det för sjuk med dej?

2010-02-24 @ 15:10:25
URL: http://zazzabruckner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0